روانشناسی زبان
دلائل تعلل زبان آموزان: نظریه داده بنیاد کلاسیک

صابر خوئی اسکوئی؛ سعیده آهنگری؛ زهره سیفوری

دوره 11، شماره 1 ، تیر 1401، ، صفحه 35-65

https://doi.org/10.22054/ilt.2021.57515.561

چکیده
  در فرایند طولانی یادگیری انگلیسی به عنوان زبان خارجی، زبان‌آموزان ممکن است خسته شده و اگر به طریق مناسبی با آنها رفتار نشود، تصمیم به ترک یادگیری به صورت موقتی یا دایمی بگیرند. بنابراین بررسی دلایل تاخیرهای موقتی آنها ضروری به نظر می‌رسد تا از ترک دایمی زبان آموزی ممانعت به عمل آید. در راستای تلاش برای تشخیص دلایل تاخیرهای زبان‌آموزان، ...  بیشتر